Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką „ZADBANO”, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.
  • „RUCH” S.A.. – operator logistyczny świadczący usługi pod marką „ORLEN PACZKA”, oferujący usługę dostawy drobnych przesyłek do automatów i punktów odbioru usytuowanych na terenie całej Polski.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski.

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep internetowy udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego z opcją „Odbiór w sklepie”. W przypadku niektórych towarów jest to jedyna możliwa forma odbioru towarów (wówczas nie ma możliwości zamówienia usług firmy transportowej, o czym informujemy na karcie towaru).
Towar zamówiony z odbiorem osobistym może zostać odebrany w jednym ze wskazanych sklepów lub w Megaskrytce.

2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services o dacie dostawy zamówienia Klient zostanie poinformowany przez firmę kurierską. Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

W przypadku dostawy do Paczkomatu InPost o możliwości odbioru przesyłki z Paczkomatu Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (48 godzin).

W przypadku dostawy do automatu lub punktu odbioru „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA), o możliwości odbioru przesyłki Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (72 godziny). W przypadku wyboru dostawy „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA), nie jest możliwe skorzystanie z opcji pobrania.

W przypadku odbioru osobistego w sklepie lub Megaskrytce o możliwości odbioru zamówienia Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Towar w Megaskrytce będzie dostępny minimum 48 godzin, po czym na resztę czasu przeznaczonego na odbiór może zostać przekierowany do odbioru w sklepie. W przypadku przepełnienia lub awarii Megaskrytki – towar może zostać od razu przekierowany do odbioru w sklepie. O każdej takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany mailowo oraz SMS-em.

Maksymalny okres dostawy towaru do Klienta, na który składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przez firmę kurierską wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym, ratami on-line lub poprzez PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranym sklepie stacjonarnym wynosi 1 dzień roboczy liczony od dnia złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A. / PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).

Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranej Megaskrytce wynosi 2 dni robocze liczone od dnia złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A. / PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).


Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Status czasu dostępności danego towaru może być różny w zależności od wybranej formy dostawy lub miejsca odbioru osobistego. Towary te posiadają oznaczenie „W MAGAZYNIE DO […] DNI” zamieszczone bezpośrednio na karcie produktu (dla dostawy) lub na dodatkowym oknie wyboru punktu odbioru osobistego, które otwiera się po kliknięciu „Sprawdź dostępność w sklepie” oraz w Koszyku. Na karcie produktu lub w sekcji „Sprawdź dostępność w sklepie” wskazany będzie czas dostawy produktu do magazynu (bez wydłużania go o czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego).

Łączny czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego takich towarów stanowi sumę wskazanego okresu oczekiwania na przyjęcie do magazynu oraz ogólnego czasu dostawy do klienta lub przygotowania do odbioru osobistego. W koszyku wskazany zostanie całkowity czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego całego zamówienia. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:

  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie dostępności;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.7 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia;
  • płatność za całe zamówienie może zostać podzielona na „zaliczkę” opłacaną w momencie składania zamówienia oraz „dopłatę” opłacaną do 5 dni od otrzymania powiadomienia o skompletowaniu zamówienia. Wybór takiej opcji dostępny jest w koszyku („Chcę zapłacić teraz tylko zaliczkę, a resztę dopłacić później”).

3. Godziny dostawy lub odbioru osobistego »

Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (o dacie dostawy Klient zostanie poinformowany przez firmę transportową);
  • dla zamówień realizowanych przez InPost do Paczkomatów – w godzinach pracy kurierów. Odbiór z Paczkomatu jest możliwy przez całą dobę, w okresie wynikającym z regulaminu operatora tej usługi (48 godzin);
  • dla zamówień z odbiorem osobistym – odbiór jest możliwy w dniach i godzinach pracy punktów odbiorów osobistych wskazanych na stronie https://www.agatameble.pl/sklepy.
    W przypadku dostawy towaru do Megaskrytki, jego odbiór jest możliwy 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.
  • dla zamówień realizowanych przez „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA) – w godzinach pracy kurierów. Odbiór z automatu jest możliwy całą dobę, a z punktu odbioru jest możliwy w godzinach pracy punktu odbioru - w okresie wynikającym z regulaminu operatora tej usługi (72 godziny).

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services – towar zostanie zwrócony sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost do Paczkomatów – towar zostanie zwrócony sprzedawcy. Szczegóły oraz czas, w jakim się to stanie, znajdują się na stronie InPost.
  • dla zamówień realizowanych przez „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA) – towar zostanie zwrócony sprzedawcy. Szczegóły oraz czas, w jakim się to stanie, znajdują się na stronie ORLEN Paczka.

W przypadku braku odbioru towaru ze sklepu lub z Megaskrytki przy sklepie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia o przygotowaniu towaru do odbioru złożone zamówienie ulega rozwiązaniu.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

4. Usługi świadczone przez dostawców »

DHL Parcel Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DPD Polska Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o. (świadczący usługi pod marką „ZADBANO”)
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DTS Transport (marka „ZADBANO”) – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Rhenus Delivery Services – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu Klientowi przysługuje:
  • rozpakowanie mebli tapicerowanych,
  • ustawienie w wybranej konfiguracji,
  • połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5. Koszty dostawy »

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (marka „ZADBANO”):

  • cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services:

  • cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost:

  • cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł


dla zamówień realizowanych przez „RUCH” S.A. (ORLEN PACZKA):

  • cena za przesyłkę wynosi od 7,90 za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • opcja „płatność za pobraniem” nie jest dostępna


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
  • produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą, zgodnie z pkt. 7.


Usługa odbioru osobistego towaru zarówno w sklepie, jak i w Megaskrytce jest bezpłatna.

6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru:
  • Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
  • Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru zarówno od kuriera, z Paczkomatu InPost, jak i ze sklepu lub z Megaskrytki oraz spisania protokołu reklamacyjnego.
Odbioru towaru w sklepie z płatnością na miejscu może dokonać wyłącznie osoba składająca zamówienie (sprzedawca może poprosić o okazanie dowodu tożsamości ze zdjęciem). Opłacenie i odbiór zamówienia przez inną osobę jest możliwy wyłącznie po przedstawieniu pisemnego upoważnienia.

7. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" »

  1. Klient sklepu internetowego nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
  2. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  3. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.