Dostawa w sklepie internetowym
Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.
1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »
- DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
- DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
- DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką „ZADBANO”, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.

Towar zamówiony z odbiorem osobistym może zostać odebrany w jednym ze wskazanych salonów lub w Megaskrytce.
2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »
Maksymalny okres dostawy towaru do Klienta, na który składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przez firmę kurierską wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym, ratami on-line lub poprzez PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).
Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranym salonie wynosi 1 dzień roboczy liczony od dnia złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A. / PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).
Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranej Megaskrytce wynosi 2 dni robocze liczone od dnia złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A. / PayPo, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).
Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Status czasu dostępności danego towaru może być różny w zależności od wybranej formy dostawy lub miejsca odbioru osobistego. Towary te posiadają oznaczenie „W MAGAZYNIE DO […] DNI” zamieszczone bezpośrednio na karcie produktu (dla dostawy) lub na dodatkowym oknie wyboru punktu odbioru osobistego, które otwiera się po kliknięciu „Sprawdź dostępność w salonie” oraz w Koszyku. Na karcie produktu lub w sekcji „Sprawdź dostępność w salonie” wskazany będzie czas dostawy produktu do magazynu (bez wydłużania go o czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego).
Łączny czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego takich towarów stanowi sumę wskazanego okresu oczekiwania na przyjęcie do magazynu oraz ogólnego czasu dostawy do klienta lub przygotowania do odbioru osobistego. W koszyku wskazany zostanie całkowity czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego całego zamówienia. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
- dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie dostępności;
- dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
- ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.7 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia;
- płatność za całe zamówienie może zostać podzielona na „zaliczkę” opłacaną w momencie składania zamówienia oraz „dopłatę” opłacaną do 5 dni od otrzymania powiadomienia o skompletowaniu zamówienia. Wybór takiej opcji dostępny jest w koszyku („Chcę zapłacić teraz tylko zaliczkę, a resztę dopłacić później”).
3. Godziny dostawy lub odbioru osobistego »
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie jej doręczenia);
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (o dacie dostawy Klient zostanie poinformowany przez firmę transportową);
- dla zamówień realizowanych przez InPost do Paczkomatów – w godzinach pracy kurierów. Odbiór z Paczkomatu jest możliwy przez całą dobę, w okresie wynikającym z regulaminu operatora tej usługi (48 godzin);
- dla zamówień z odbiorem osobistym – odbiór jest możliwy w dniach i godzinach pracy punktów odbiorów osobistych wskazanych na stronie https://www.agatameble.pl/salony.
W przypadku dostawy towaru do Megaskrytki, jego odbiór jest możliwy 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DTS Transport (świadczącego usługi pod marką „ZADBANO”) lub Rhenus Delivery Services – towar zostanie zwrócony sprzedawcy,
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost do Paczkomatów – towar zostanie zwrócony sprzedawcy. Szczegóły oraz czas, w jakim się to stanie, znajdują się na stronie InPost.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
4. Usługi świadczone przez dostawców »
- rozpakowanie mebli tapicerowanych,
- ustawienie w wybranej konfiguracji,
- połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).
Drobny montaż nie obejmuje:
- demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
- montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
- przykręcenia okuć do mebla,
- przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
- montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
- montażu kanap typu DL,
- montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
- montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
- montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
- poziomowania mebli u Klienta.
UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.
5. Koszty dostawy »
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport (marka „ZADBANO”):
- cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services:
- cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost:
- cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł
UWAGI:
- w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
- cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
- wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
- produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą, zgodnie z pkt. 7.
Usługa odbioru osobistego towaru zarówno w Salonie, jak i w Megaskrytce jest bezpłatna.
6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »
- Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
- Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

7. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" »
- Klient sklepu internetowego nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
- W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
- Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.