Zamów online i odbierz osobiście w salonie



W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy salonów

Darmowy zwrot w salonie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w salonie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny salon odbioru - jeden wielu usytuowanych całej Polsce

 

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, godzinach pracy salonów

Darmowy zwrot w salonie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w salonie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny salon odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w salonie?



Jak założyć zamówienie online i odebrać je w salonie?







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.



KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.









KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • przelewem online,
  • kartą płatniczą,
  • korzystając z dostępnych systemów ratalnych,
  • eKartą Podarunkową.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • gotówką,
  • kartą płatniczą,
  • kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą, w ratach lub eKartą Podarunkową). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia
.







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.






Jak założyć zamówienie online i odebrać je w salonie?







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.


Prosimy, pamiętaj o szczególnych zasadach bezpieczeństwa podczas odbioru towaru:

Skorzystaj ze środków do dezynfekcji rąk w Punktach Profilaktyki.
Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób.
W miarę możliwości za zakupy dokonuj płatności przelewem lub kartą, unikając wymiany banknotów.

Prosimy, pamiętaj o szczególnych zasadach bezpieczeństwa podczas odbioru towaru:

odbior-towaru-rece

Skorzystaj ze środków do dezynfekcji rąk w Punktach Profilaktyki.

odbior-osobisty-odleglosc

Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób.

odbior-osobisty-karta

W miarę możliwości za zakupy dokonuj płatności przelewem lub kartą, unikając wymiany banknotów.