Zamów online i odbierz osobiście



W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy salonów

Darmowy zwrot w salonie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w salonie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny salon odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy salonów

Darmowy zwrot w salonie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w salonie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny salon odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w salonie?



Jak założyć zamówienie online i odebrać je w salonie?







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.



KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.









KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • przelewem online,
  • kartą płatniczą,
  • korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • gotówką,
  • kartą płatniczą,
  • kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia
.







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.






Jak założyć zamówienie online i odebrać je w salonie?







KROK 1ZAMÓW TOWAR W SKLEPIE ONLINE

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka lub Odbierz w salonie.




KROK 2WSKAŻ SALON ODBIORU

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór osobisty, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie salon odbioru. Lista salonów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3WYBIERZ FORMĘ PŁATNOŚCI

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W salonie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w Salonach).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Wówczas po odebraniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru należy udać się do salonu po fakturę i odebrać zamówienie we wskazanym punkcie.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w salonie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4ODBIERZ ZAMÓWIENIE

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest salon sprzedaży, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). Fakturę zawsze należy odebrać w salonie.

Pamiętaj o dokumencie tożsamości – nasz pracownik potwierdzi Twoją tożsamość. Jeśli odbioru Twojego zamówienia będzie dokonywać inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie do odbioru Twojego zamówienia.


Prosimy, pamiętaj o szczególnych zasadach bezpieczeństwa podczas odbioru towaru:

Skorzystaj ze środków do dezynfekcji rąk w Punktach Profilaktyki.
Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób.
W miarę możliwości za zakupy dokonuj płatności przelewem lub kartą, unikając wymiany banknotów.

Prosimy, pamiętaj o szczególnych zasadach bezpieczeństwa podczas odbioru towaru:

odbior-towaru-rece

Skorzystaj ze środków do dezynfekcji rąk w Punktach Profilaktyki.

odbior-osobisty-odleglosc

Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób.

odbior-osobisty-karta

W miarę możliwości za zakupy dokonuj płatności przelewem lub kartą, unikając wymiany banknotów.