W celu dostosowania strony do Twoich preferencji oraz zainteresowań przechowujemy na urządzeniu, z którego korzystasz (komputerze, telefonie itp.) tzw. „pliki cookies” i im podobne, z możliwością ich odczytu. Korzystając dalej z naszej strony, bez zmian ustawień przeglądarki internetowej, wyrażasz na to dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, że administratorem danych zawartych w tych plikach jest Agata S.A. Dane mogą być przetwarzane przez nas i naszych zaufanych partnerów w celach marketingowych, w szczególności poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Szczegóły wraz z instrukcjami zmiany ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Rozumiem

Szanowni Klienci, informujemy, że nasze salony są zamknięte.
Zachęcamy do robienia zakupów online lub przez telefon w Twoim najbliższym salonie.
Sklep internetowy działa w pełnym zakresie i wszystkie złożone zamówienia online realizowane są bez żadnych zmian.
Więcej informacji dotyczących odbioru zamówień nowych oraz już złożonych w salonach stacjonarnych - kliknij tutaj »

Szanowni Klienci, informujemy, że nasze salony są zamknięte.
Zachęcamy do robienia zakupów online lub przez telefon w Twoim najbliższym salonie.
Sklep internetowy działa w pełnym zakresie i wszystkie złożone zamówienia online realizowane są bez żadnych zmian.
Więcej informacji dotyczących odbioru zamówień nowych oraz już złożonych w salonach stacjonarnych - kliknij tutaj »

Ze względu na rozporządzenie Ministra Zdrowia, towar można odebrać jedynie korzystając z poniższej opcji



Zamówienia w pełni opłacone

W przypadku zamówień w pełni opłaconych, możesz skorzystać z poniższych dwóch rozwiązań:

DOSTAWA TOWARU
Umówić telefonicznie płatną usługę transportową. Dostawa odbywa się pod drzwi wejściowe klienta lub inne wskazane miejsce (np. garaż).

Kontakt z firmą transportową

LUB

ODBIÓR TOWARU
Jeśli to konieczne, można osobiście odebrać towar z magazynu salonu Agata, który jest otwarty w standardowych godzinach funkcjonowania.

Sprawdź adres punktu odbioru


Zamówienia zaliczkowane, o których gotowości do odbioru zostałeś poinformowany przez salon

W przypadku częściowo opłaconych zamówień (zaliczkowanych), możesz skorzystać z poniższych rozwiązań:

UREGULOWANIE PŁATNOŚCI
Sugerujemy i zachęcamy do opłacenia przelewem brakującej kwoty wartości zamówienia. Jeśli to konieczne, płatność można uregulować gotówką / kartą płatniczą na miejscu, w tymczasowej kasie w magazynie. Informujemy, że w magazynie dostępny jest również tymczasowy punkt ratalny.

Sprawdź numer rachunku salonu

DOSTAWA TOWARU
Umówić telefonicznie płatną usługę transportową. Dostawa odbywa się pod drzwi wejściowe klienta lub inne wskazane miejsce (np. garaż).

Kontakt z firmą transportową

LUB

ODBIÓR TOWARU
Jeśli to konieczne, można osobiście odebrać towar z magazynu salonu Agata, minimum jeden dzień roboczy po wykonaniu przelewu. Magazyn jest otwarty w standardowych godzinach funkcjonowania..

Sprawdź adres punktu odbioru


Jak bezpiecznie odebrać towar z magazynu:

Po wejściu do magazynu zdezynfekuj ręce w Punkcie Profilaktyki
Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób w magazynie lub poczekaj na zewnętrz
Sugerujemy płatność przelewem, zamówienie możesz także opłacić kartą płatniczą w tymczasowej kasie w magazynie

Ze względu na rozporządzenie Ministra Zdrowia, towar można odebrać jedynie korzystając z poniższej opcji


Zamówienia w pełni opłacone

W przypadku zamówień w pełni opłaconych, możesz skorzystać z poniższych dwóch rozwiązań:

Zamówienia zaliczkowane, o których gotowości do odbioru zostałeś poinformowany przez salon

W przypadku częściowo opłaconych zamówień (zaliczkowanych), możesz skorzystać z poniższych rozwiązań:

DOSTAWA TOWARU

Umówić telefonicznie płatną usługę transportową. Dostawa odbywa się pod drzwi wejściowe klienta lub inne wskazane miejsce (np. garaż).

Kontakt z firmą transportową

LUB

UREGULOWANIE PŁATNOŚCI

Sugerujemy i zachęcamy do opłacenia przelewem brakującej kwoty wartości zamówienia. Jeśli to konieczne, płatność można uregulować gotówką / kartą płatniczą na miejscu, w tymczasowej kasie w magazynie. Informujemy, że w magazynie dostępny jest również tymczasowy punkt ratalny.

Sprawdź numer rachunku salonu

ODBIÓR TOWARU

Jeśli to konieczne, można osobiście odebrać towar z magazynu salonu Agata, który jest otwarty w godzinach 10:00 - 18:00.

Sprawdź adres punktu odbioru

DOSTAWA TOWARU

Umówić telefonicznie płatną usługę transportową. Dostawa odbywa się pod drzwi wejściowe klienta lub inne wskazane miejsce (np. garaż).

Kontakt z firmą transportową

LUB

ODBIÓR TOWARU

Jeśli to konieczne, można osobiście odebrać towar z magazynu salonu Agata, minimum jeden dzień roboczy po wykonaniu przelewu. Magazyn jest otwarty w godzinach 10:00 – 18:00.

Sprawdź adres punktu odbioru


Jak bezpiecznie odebrać towar z magazynu:

Po wejściu do magazynu zdezynfekuj ręce w Punkcie Profilaktyki

Zachowaj bezpieczną odległość od innych osób w magazynie lub poczekaj na zewnętrz

Sugerujemy płatność przelewem, zamówienie możesz także opłacić kartą płatniczą w tymczasowej kasie w magazynie


Ze względu na zagrożenie epidemiczne do odwołania nie wykonujemy usługi montażu, usługi drobnego montażu w ramach dostawy mebli oraz serwisu reklamacyjnego u klienta w domu.