Najczęściej zadawane pytania

Składanie zamówienia ▲
  • Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
    Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
  • Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
    Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
  • Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.
  • Czy mogę za zamówienie wpłacić zaliczkę, a dopiero później dopłacić resztę?
    Tak, jest taka możliwość, jednak dotyczy ona tylko i wyłącznie towarów o wydłużonym czasie dostępności. Wówczas możliwe jest wybranie opcji wpłaty zaliczki w wysokości "10%" przy składaniu zamówienia (przelewem online lub kartą płatniczą), a następnie dopłaty reszty kwoty po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już gotowe do odbioru. "Dopłatę" można zrobić w ten sam sposób, czyli poprzez przelew online lub kartę płatniczą, a w przypadku odbioru osobistego można ją również wpłacić gotówką lub kartą w salonie.
  • Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
    Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.

Wysyłka, dostawa i odbiór w salonie ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.

Płatności ▲
  • Jak AGATA S.A. wyśle kupiony przeze mnie towar?
    Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:
    • DHL Parcel Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
    • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
    • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką "ZADBANO", specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
    • InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny specjalizujący się m.in. w dostawach drobnych przesyłek do Paczkomatów.

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Ile kosztuje dostawa?

    Koszty dostawy towarów wielkogabarytowych (np. mebli) zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp.

    Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).

    W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

    Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
    W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.agatameble.pl/rekojmia-formularz .

    W przypadku korzystania z Paczkomatów InPost uszkodzenie przesyłki należy zgłosić dzwoniąc na Infolinię InPost (nr 722 444 000) lub korzystając z opcji wyświetlanych na ekranie Paczkomatu. Jeśli uszkodzenie zostało zauważone już po rozpakowaniu, należy zgłosić reklamację u nas, wypełniając formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.agatameble.pl/rekojmia-formularz .
  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
    Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w jednym z naszych punktów. Aby skorzystać z takiej opcji wybierz sposób dostawy „Odbiór osobisty” dostępny w koszyku.

    Niektóre towary w sklepie internetowym mogą być odebrane wyłącznie osobiście w jednym z naszych punktów. Wówczas na karcie danego produktu znajduje się informacja „Towar niedostępny online. Zapytaj w najbliższym salonie”, a zakupu towaru dokonuje się poprzez kliknięcie przycisku „Odbierz w salonie”.
  • Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
    Sklep agatameble.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

Reklamacje i zwroty ▲
  • Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj .
  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?

    W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia: elektroniczny (dostępny pod adresem https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy ) lub tradycyjny (do pobrania tutaj ). Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.

    W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika.

    Przesyłkę prześlij na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    W przypadku zamówienia odebranego osobiście w punkcie, najlepiej dokonć zwrotu towaru bezpośrednio w punkcie, z którego nastąpił odbiór. Możliwe jest także jej odesłanie na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    UWAGA: nie ma możliwości zwrotu do punktu odbioru osobistego zamówień, które nie zostały odebrane w tym samym punkcie. Zwrot odbywa się na Twój koszt.


  • Czy i jak mogę zwrócić meble?
    Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble. Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów np. DTS Transport Sp. z o.o. (świadczącej usługi pod marką "ZADBANO", więcej na www.zadbano.pl ).
  • Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

    Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

    Dlatego bardzo ważne jest, aby:
    • dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
    • wybrać właściwego przewoźnika (np. dla „mebli” firmę specjalizującą się w ich transporcie taką jak DTS Transport świadczącą usługi pod marką "ZADBANO'),
    • wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę .

Przed odesłaniem większego towaru lub większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 32 888 70 70, lub na adres e-mail kontakt@agatameble.pl .


Produkty i usługi ▲
  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci .
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności .
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Karta podarunkowa ▲
  • Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?
    Ze względu na to, że każdy salon ma różną przestrzeń aranżacji, w której prezentowane są produkty istnieje możliwość, że klient nie znajdzie w danym salonie wybranego przez siebie modelu mebla. Aby sprawdzić czy w wybranym salonie można obejrzeć określone meble na ekspozycji, należy skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta.
  • Czy podane ceny mebli na stronie internetowej obowiązują we wszystkich Salonach Agata?
    Tak, podane ceny mebli na stronie internetowej są takie same we wszystkich Salonach Agata.
  • Jak czyścić i konserwować meble?
    Szczegółowe informacje na temat ogólnych zasad użytkowania, czyszczenia i konserwacji mebli znajdują się na stronie www.agatameble.pl/ogolne-zasady-uzytkowania-czyszczenia-i-konserwacji-mebli.

Zamówienia i zakupy ▲
  • Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
    Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
  • Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
    Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
  • Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.
  • Czy mogę za zamówienie wpłacić zaliczkę, a dopiero później dopłacić resztę?
    Tak, jest taka możliwość, jednak dotyczy ona tylko i wyłącznie towarów o wydłużonym czasie dostępności. Wówczas możliwe jest wybranie opcji wpłaty zaliczki w wysokości "10%" przy składaniu zamówienia (przelewem online lub kartą płatniczą), a następnie dopłaty reszty kwoty po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już gotowe do odbioru. "Dopłatę" można zrobić w ten sam sposób, czyli poprzez przelew online lub kartę płatniczą, a w przypadku odbioru osobistego można ją również wpłacić gotówką lub kartą w salonie.
  • Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
    Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.

Płatności ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.

Dostawa i montaż ▲
  • Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj .
  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?

    W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia: elektroniczny (dostępny pod adresem https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy ) lub tradycyjny (do pobrania tutaj ). Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.

    W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika.

    Przesyłkę prześlij na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    W przypadku zamówienia odebranego osobiście w punkcie, najlepiej dokonć zwrotu towaru bezpośrednio w punkcie, z którego nastąpił odbiór. Możliwe jest także jej odesłanie na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    UWAGA: nie ma możliwości zwrotu do punktu odbioru osobistego zamówień, które nie zostały odebrane w tym samym punkcie. Zwrot odbywa się na Twój koszt.


  • Czy i jak mogę zwrócić meble?
    Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble. Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów np. DTS Transport Sp. z o.o. (świadczącej usługi pod marką "ZADBANO", więcej na www.zadbano.pl ).
  • Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

    Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

    Dlatego bardzo ważne jest, aby:
    • dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
    • wybrać właściwego przewoźnika (np. dla „mebli” firmę specjalizującą się w ich transporcie taką jak DTS Transport świadczącą usługi pod marką "ZADBANO'),
    • wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę .

Przed odesłaniem większego towaru lub większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 32 888 70 70, lub na adres e-mail kontakt@agatameble.pl .


Reklamacje i zwroty ▲
  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci .
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności .
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.





Składanie zamówienia »
  • Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
    Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
  • Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
    Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
  • Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.
  • Czy mogę za zamówienie wpłacić zaliczkę, a dopiero później dopłacić resztę?
    Tak, jest taka możliwość, jednak dotyczy ona tylko i wyłącznie towarów o wydłużonym czasie dostępności. Wówczas możliwe jest wybranie opcji wpłaty zaliczki w wysokości "10%" przy składaniu zamówienia (przelewem online lub kartą płatniczą), a następnie dopłaty reszty kwoty po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już gotowe do odbioru. "Dopłatę" można zrobić w ten sam sposób, czyli poprzez przelew online lub kartę płatniczą, a w przypadku odbioru osobistego można ją również wpłacić gotówką lub kartą w salonie.
  • Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
    Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.

Wysyłka, dostawa i odbiór w salonie ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.

Płatności ▲
  • Jak AGATA S.A. wyśle kupiony przeze mnie towar?
    Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:
    • DHL Parcel Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
    • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
    • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa świadcząca usługi pod marką "ZADBANO", specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
    • InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny specjalizujący się m.in. w dostawach drobnych przesyłek do Paczkomatów.

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Ile kosztuje dostawa?

    Koszty dostawy towarów wielkogabarytowych (np. mebli) zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp.

    Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).

    W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

    Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
    W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.agatameble.pl/rekojmia-formularz .

    W przypadku korzystania z Paczkomatów InPost uszkodzenie przesyłki należy zgłosić dzwoniąc na Infolinię InPost (nr 722 444 000) lub korzystając z opcji wyświetlanych na ekranie Paczkomatu. Jeśli uszkodzenie zostało zauważone już po rozpakowaniu, należy zgłosić reklamację u nas, wypełniając formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.agatameble.pl/rekojmia-formularz .
  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
    Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w jednym z naszych punktów. Aby skorzystać z takiej opcji wybierz sposób dostawy „Odbiór osobisty” dostępny w koszyku.

    Niektóre towary w sklepie internetowym mogą być odebrane wyłącznie osobiście w jednym z naszych punktów. Wówczas na karcie danego produktu znajduje się informacja „Towar niedostępny online. Zapytaj w najbliższym salonie”, a zakupu towaru dokonuje się poprzez kliknięcie przycisku „Odbierz w salonie”.
  • Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
    Sklep agatameble.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

Reklamacje i zwroty ▲
  • Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj .
  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?

    W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia: elektroniczny (dostępny pod adresem https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy ) lub tradycyjny (do pobrania tutaj ). Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.

    W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika.

    Przesyłkę prześlij na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    W przypadku zamówienia odebranego osobiście w punkcie, najlepiej dokonć zwrotu towaru bezpośrednio w punkcie, z którego nastąpił odbiór. Możliwe jest także jej odesłanie na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    UWAGA: nie ma możliwości zwrotu do punktu odbioru osobistego zamówień, które nie zostały odebrane w tym samym punkcie. Zwrot odbywa się na Twój koszt.


  • Czy i jak mogę zwrócić meble?
    Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble. Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów np. DTS Transport Sp. z o.o. (świadczącej usługi pod marką "ZADBANO", więcej na www.zadbano.pl ).
  • Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

    Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

    Dlatego bardzo ważne jest, aby:
    • dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
    • wybrać właściwego przewoźnika (np. dla „mebli” firmę specjalizującą się w ich transporcie taką jak DTS Transport świadczącą usługi pod marką "ZADBANO'),
    • wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę .

Przed odesłaniem większego towaru lub większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 32 888 70 70, lub na adres e-mail kontakt@agatameble.pl .


Produkty i usługi ▲
  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci .
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności .
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Karta podarunkowa ▲
  • Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?
    Ze względu na to, że każdy salon ma różną przestrzeń aranżacji, w której prezentowane są produkty istnieje możliwość, że klient nie znajdzie w danym salonie wybranego przez siebie modelu mebla. Aby sprawdzić czy w wybranym salonie można obejrzeć określone meble na ekspozycji, należy skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta.
  • Czy podane ceny mebli na stronie internetowej obowiązują we wszystkich Salonach Agata?
    Tak, podane ceny mebli na stronie internetowej są takie same we wszystkich Salonach Agata.
  • Jak czyścić i konserwować meble?
    Szczegółowe informacje na temat ogólnych zasad użytkowania, czyszczenia i konserwacji mebli znajdują się na stronie www.agatameble.pl/ogolne-zasady-uzytkowania-czyszczenia-i-konserwacji-mebli.



Zamówienia i zakupy ▲
  • Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
    Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
  • Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
    Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
  • Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.
  • Czy mogę za zamówienie wpłacić zaliczkę, a dopiero później dopłacić resztę?
    Tak, jest taka możliwość, jednak dotyczy ona tylko i wyłącznie towarów o wydłużonym czasie dostępności. Wówczas możliwe jest wybranie opcji wpłaty zaliczki w wysokości "10%" przy składaniu zamówienia (przelewem online lub kartą płatniczą), a następnie dopłaty reszty kwoty po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już gotowe do odbioru. "Dopłatę" można zrobić w ten sam sposób, czyli poprzez przelew online lub kartę płatniczą, a w przypadku odbioru osobistego można ją również wpłacić gotówką lub kartą w salonie.
  • Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
    Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.

Płatności ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.

Dostawa i montaż ▲
  • Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj .
  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?

    W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia: elektroniczny (dostępny pod adresem https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy ) lub tradycyjny (do pobrania tutaj ). Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.

    W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika.

    Przesyłkę prześlij na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    W przypadku zamówienia odebranego osobiście w punkcie, najlepiej dokonć zwrotu towaru bezpośrednio w punkcie, z którego nastąpił odbiór. Możliwe jest także jej odesłanie na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Brama 1, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska
    UWAGA: nie ma możliwości zwrotu do punktu odbioru osobistego zamówień, które nie zostały odebrane w tym samym punkcie. Zwrot odbywa się na Twój koszt.


  • Czy i jak mogę zwrócić meble?
    Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble. Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów np. DTS Transport Sp. z o.o. (świadczącej usługi pod marką "ZADBANO", więcej na www.zadbano.pl ).
  • Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

    Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

    Dlatego bardzo ważne jest, aby:
    • dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
    • wybrać właściwego przewoźnika (np. dla „mebli” firmę specjalizującą się w ich transporcie taką jak DTS Transport świadczącą usługi pod marką "ZADBANO'),
    • wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę .

Przed odesłaniem większego towaru lub większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 32 888 70 70, lub na adres e-mail kontakt@agatameble.pl .


Reklamacje i zwroty ▲
  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci .
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności .
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Płatności ▲
Płatności ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.
Płatności ▲
Płatności ▲
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.
Płatności ▲
XXX
  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia.
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy (w przypadku korzystania z firm DPD, DTS (marka "ZADBANO') oraz DHL Parcel możliwa jest także płatność kartą płatniczą przy odbiorze) lub kartą płatniczą albo BLIK-iem przy odbiorze z paczkomatu InPost (opcja ta uzależniona jest od możliwości technicznych konkretnego paczkomatu InPost).
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku, Credit Agricole lub Alior Banku.
    • eKartą Podarunkową - poprzez realizację (podanie kodu) eKarty Podarunkowej wydanej przez Sprzedawcę.
    • Przy odbiorze osobistym- gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Podarunkową (fizyczną - wystawianą w Salonach),
    • Inną formą płatności dostępną okazjonalnie (np. w trakcie akcji promocyjnych).