Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Transport w sklepach stacjonarnych Agata

Oferta usług transportowych świadczonych w sklepach stacjonarnych przez Agata S.A.

Koszty transportu uzależnione są od wybranego wariantu usługi, wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.


Zakres usługi transportowej w sklepach stacjonarnych Agata:

1. Wariant Premium

dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych Agata S.A.



Transport towaru.


Wniesienie towaru do domu klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych), i wyniesienie opakowań.


Okazanie towaru klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Dokładne okazanie klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.



Ustawienie mebli w domu klienta w miejscu wskazanym przez klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).


Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu klienta do śmietnika klienta lub komunalnego.

Drobny montaż w postaci: przykręcenia okuć do mebla, przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montażu podnóżek, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montażu kanap typu DL, montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX, montażu zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montażu uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

2. Wariant Basic

dostępny w wybranych sklepach stacjonarnych Agata S.A.:

Lista sklepów: Wrocław, Wrocław-Paprotna, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Poznań, Szczecin, Rybnik, Gliwice, Gdańsk, Rumia, Słupsk, Bielsko-Biała, Kraków, Nowy Sącz, Rzeszów, Lubin, Opole, Zielona Góra, Kielce, Włocławek, Toruń, Jelenia Góra, Bydgoszcz, Radom.



Transport towaru.

Dostarczenie towaru w ustalonym przedziale godzinowym do pierwszego zadaszonego miejsca w budynku, w którym mieści się adres dostawy (np. klatka schodowa, przedsionek) bez rozpakowania.

Informacje ogólne:

W zależności od wybranego wariantu, Klient ma prawo do transportu zakupionego towaru do miejsca dostawy wskazanego w zamówieniu. Dostawa towaru powinna nastąpić nie później niż w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia zamówienia usługi transportowej. Na życzenie Klienta dostawa może odbyć się w późniejszym terminie. Dodatkowo, w ramach realizacji usługi transportowej, Klient ma prawo do otrzymania powyżej przedstawionego pakietu usług, do którego wykonania zobowiązani są przedstawiciele firmy transportowej.

Każdorazowo, w momencie świadczenia usług transportowych, pracownicy firmy transportowej powinni dochować wszelkich starań, aby podczas realizacji usług nie doszło do przypadkowych uszkodzeń, zabrudzeń ścian i podłóg. Klient powinien jednak zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi i inne wrażliwe elementy wyposażenia (szczególnie np. jasną wykładzinę itp.) przed umówionym przyjazdem ekipy transportowej.

W celu zapewnienia Klientom najwyższego standardu obsługi pożądanym elementem procesu realizacji usług jest szczegółowe wypełnianie przez Klientów protokołów dostawy, do których przedłożenia Klientowi są zobowiązani pracownicy firmy transportowej. Dokładne wypełnienie i podpisanie czytelnie przez Klienta protokołu dostawy ułatwi rozstrzyganie ewentualnych sporów np. w sytuacji stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych zakupionych mebli, a w szczególności uszkodzeń elementów szklanych i mebli tapicerowanych.
Niezależnie od wybranego wariantu (zarówno w przypadku wariantu Basic oraz wariantu Premium), usługa transportowa zostanie zrealizowana w sposób określony powyżej, pod warunkiem, że:
- adres dostawy wskazany przez Klienta (w przypadku wariantu Premium) lub pierwsze zadaszone miejsce (w przypadku wariantu Basic) znajduje się w odległości nie większej niż 100 m w linii prostej mierzonej od bezpiecznego i dozwolonego miejsca postoju pojazdu wykonującego usługę transportową,
- Klient uwzględnił wielkość i gabaryt zamówionego towaru w taki sposób, iż powierzchnia miejsca wskazanego przez Klienta (w przypadku wariantu Premium) lub pierwszego zadaszonego miejsca (w przypadku wariantu Basic) jest wystarczająca do dostarczenia wszystkich towarów wskazanych na zamówieniu podczas jednorazowej usługi transportowej oraz
- wszystkie przejścia, dojścia i ciągi komunikacyjne umożliwiają dostawę bez zagrożenia dla dostawców i dostarczanego towaru.



Zachęcamy do płatności przelewem i telefonicznego umawiania usługi transportowej (numery podane na potwierdzeniu zamówienia).


Po wykonaniu usługi transportowej zachęcamy do korzystania z elektronicznych metod potwierdzania usługi lub korzystania z własnego długipisu w celu podpisania dokumentów.


Usługa transportowa realizowana jest w rękawiczkach i maseczkach.


Pracownicy firm transportowych regularnie dezynfekują powierzchnię pracy, samochody oraz ręce.




UWAGA! 

Prosimy o odwołanie usługi transportowej, jeśli w planowanym miejscu dostawy:
a) przebywa osoba poddana kwarantannie lub chora na COVID-19
b) miejsce dostawy wymaga dezynfekcji z uwagi na wcześniejsze przebywanie w nim osoby chorej na COVID-19
Nie musisz podawać powodu odwołania dostawy, a my nie będziemy Cię o to pytać. Ponowna dostawa zostanie zrealizowana w ramach opłaconej już usługi.


Wybierz z poniższej listy sklep Agata, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe


Podane ceny są cenami maksymalnymi dotyczą wyłącznie usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. W przypadku zamiaru zamówienia transportu nieoferowanego przez AGATA S.A. (np. poza ostatnią strefę, za granicę, tylko co do części zamówienia itp.) - zachęcamy do korzystania z usług współpracujących z nami firm transportowych. Szczegóły u sprzedawcy lub na stanowisku firmy transportowej.


Podane ceny są cenami maksymalnymi dotyczą wyłącznie usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. W przypadku zamiaru zamówienia transportu nieoferowanego przez AGATA S.A. (np. poza ostatnią strefę, za granicę, tylko co do części zamówienia itp.)
- zachęcamy do korzystania z usług współpracujących z nami firm transportowych. Szczegóły u sprzedawcy lub na stanowisku firmy transportowej.