Transport w sklepach stacjonarnych Agata
Oferta usług transportowych świadczonych w sklepach stacjonarnych przez Agata S.A.
Koszty transportu uzależnione są od wybranego wariantu usługi, wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.
Zakres usługi transportowej w sklepach stacjonarnych Agata:
1. Wariant Premium
dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych Agata S.A.
Transport towaru.
Wniesienie towaru do domu klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.
Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych), i wyniesienie opakowań.
Okazanie towaru klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.
Dokładne okazanie klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.
Ustawienie mebli w domu klienta w miejscu wskazanym przez klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).
2. Wariant Basic
dostępny w wybranych sklepach stacjonarnych Agata S.A.:
Lista sklepów: Wrocław, Wrocław-Paprotna, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Poznań, Szczecin, Rybnik, Gliwice, Gdańsk, Rumia, Słupsk, Bielsko-Biała, Kraków, Nowy Sącz, Rzeszów, Lubin, Opole, Zielona Góra, Kielce, Włocławek, Toruń, Jelenia Góra, Bydgoszcz, Radom.
Transport towaru.
Informacje ogólne:
- adres dostawy wskazany przez Klienta (w przypadku wariantu Premium) lub pierwsze zadaszone miejsce (w przypadku wariantu Basic) znajduje się w odległości nie większej niż 100 m w linii prostej mierzonej od bezpiecznego i dozwolonego miejsca postoju pojazdu wykonującego usługę transportową,
- Klient uwzględnił wielkość i gabaryt zamówionego towaru w taki sposób, iż powierzchnia miejsca wskazanego przez Klienta (w przypadku wariantu Premium) lub pierwszego zadaszonego miejsca (w przypadku wariantu Basic) jest wystarczająca do dostarczenia wszystkich towarów wskazanych na zamówieniu podczas jednorazowej usługi transportowej oraz
- wszystkie przejścia, dojścia i ciągi komunikacyjne umożliwiają dostawę bez zagrożenia dla dostawców i dostarczanego towaru.
Zachęcamy do płatności przelewem i telefonicznego umawiania usługi transportowej (numery podane na potwierdzeniu zamówienia).
Usługa transportowa realizowana jest w rękawiczkach i maseczkach.
Pracownicy firm transportowych regularnie dezynfekują powierzchnię pracy, samochody oraz ręce.
UWAGA!
Prosimy o odwołanie usługi transportowej, jeśli w planowanym miejscu dostawy:
a) przebywa osoba poddana kwarantannie lub chora na COVID-19
b) miejsce dostawy wymaga dezynfekcji z uwagi na wcześniejsze przebywanie w nim osoby chorej na COVID-19
Nie musisz podawać powodu odwołania dostawy, a my nie będziemy Cię o to pytać. Ponowna dostawa zostanie zrealizowana w ramach opłaconej już usługi.
Wybierz z poniższej listy sklep Agata, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe
Podane ceny są cenami maksymalnymi dotyczą wyłącznie usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. W przypadku zamiaru zamówienia transportu nieoferowanego przez AGATA S.A. (np. poza ostatnią strefę, za granicę, tylko co do części zamówienia itp.) - zachęcamy do korzystania z usług współpracujących z nami firm transportowych. Szczegóły u sprzedawcy lub na stanowisku firmy transportowej.
Podane ceny są cenami maksymalnymi dotyczą wyłącznie usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. W przypadku zamiaru zamówienia transportu nieoferowanego przez AGATA S.A. (np. poza ostatnią strefę, za granicę, tylko co do części zamówienia itp.)
- zachęcamy do korzystania z usług współpracujących z nami firm transportowych. Szczegóły u sprzedawcy lub na stanowisku firmy transportowej.