Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Transport w sklepach stacjonarnych Agata

Oferta usług transportowych świadczonych przez Agata S.A.

w sklepach w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Poznaniu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Zielonej Górze, Kielcach, Włocławku, Toruniu, Jeleniej Górze, Bydgoszczy, Kobylnicy, Radomiu.

Koszty transportu uzależnione są od wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.


Zakres usługi transportowej w sklepach stacjonarnych Agata:



Transport towaru.


Wniesienie towaru do domu klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi.

Rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych), i wyniesienie opakowań.


Okazanie towaru klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych.

Dokładne okazanie klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych.


Ustawienie mebli w domu klienta w miejscu wskazanym przez klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli).

Wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu klienta do śmietnika klienta lub komunalnego.
Drobny montaż w postaci: przykręcenia okuć do mebla, przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montażu podnóżek, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montażu kanap typu DL, montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX, montażu zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montażu uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

Przy zamówieniu usługi transportu z wniesieniem w firmie współpracującej z AGATA S.A., Klient ma prawo do transportu zakupionego towaru do wskazanego miejsca. Dostawa towaru powinna nastąpić nie później niż w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia zamówienia usługi transportowej. Na życzenie Klienta dostawa może odbyć się w późniejszym terminie. Dodatkowo, w ramach realizacji usługi transportowej, Klient ma prawo do otrzymania powyżej przedstawionego pakietu usług, do którego wykonania zobowiązani są przedstawiciele firmy transportowej.
Każdorazowo, w momencie świadczenia usług transportowych, pracownicy firmy transportowej powinni dochować wszelkich starań, aby podczas realizacji usług nie doszło do przypadkowych uszkodzeń, zabrudzeń ścian i podłóg. Klient powinien jednak zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi i inne wrażliwe elementy wyposażenia (szczególnie np. jasną wykładzinę itp.) przed umówionym przyjazdem ekipy transportowej.
W celu zapewnienia Klientom najwyższego standardu obsługi pożądanym elementem procesu realizacji usług jest szczegółowe wypełnianie przez Klientów protokołów dostawy, do których przedłożenia Klientowi są zobowiązani pracownicy firmy transportowej. Dokładne wypełnienie i podpisanie czytelnie przez Klienta protokołu dostawy ułatwi rozstrzyganie ewentualnych sporów np. w sytuacji stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych zakupionych mebli, a w szczególności uszkodzeń elementów szklanych i mebli tapicerowanych.



Zachęcamy do płatności przelewem i telefonicznego umawiania usługi transportowej (numery podane na potwierdzeniu zamówienia).


Po wykonaniu usługi transportowej zachęcamy do korzystania z elektronicznych metod potwierdzania usługi lub korzystania z własnego długipisu w celu podpisania dokumentów.


Usługa transportowa realizowana jest w rękawiczkach i maseczkach.


Pracownicy firm transportowych regularnie dezynfekują powierzchnię pracy, samochody oraz ręce.




UWAGA! 

Prosimy o odwołanie usługi transportowej, jeśli w planowanym miejscu dostawy:
a) przebywa osoba poddana kwarantannie lub chora na COVID-19
b) miejsce dostawy wymaga dezynfekcji z uwagi na wcześniejsze przebywanie w nim osoby chorej na COVID-19
Nie musisz podawać powodu odwołania dostawy, a my nie będziemy Cię o to pytać. Ponowna dostawa zostanie zrealizowana w ramach opłaconej już usługi.


Wybierz z poniższej listy sklep Agata, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe


Podane ceny są cenami maksymalnymi i dotyczą wyłącznie firm współpracujących z AGATA S.A. w sklepie w Bolesławicach obok Słupska lub – w przypadku sklepów w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Kaliszu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Kielcach, Włocławku, Toruniu, Jeleniej Górze, Bydgoszczy – usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. O szczegóły zapytaj w Punkcie Transportowym zlokalizowanym w sklepie Agata.


Podane ceny są cenami maksymalnymi i dotyczą wyłącznie firm współpracujących z AGATA S.A. w sklepie w Bolesławicach obok Słupska lub – w przypadku sklepów w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Kaliszu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Zielonej Górze, Kielcach, Włocławku, Toruniu, Jeleniej Górze, Bydgoszczy, Kobylnicy, Radomiu – usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. O szczegóły zapytaj w Punkcie Transportowym zlokalizowanym w sklepie Agata.