W celu dostosowania strony do Twoich preferencji oraz zainteresowań przechowujemy na urządzeniu, z którego korzystasz (komputerze, telefonie itp.) tzw. „pliki cookies” i im podobne, z możliwością ich odczytu. Korzystając dalej z naszej strony, bez zmian ustawień przeglądarki internetowej, wyrażasz na to dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, że administratorem danych zawartych w tych plikach jest Agata S.A. Dane mogą być przetwarzane przez nas i naszych zaufanych partnerów w celach marketingowych, w szczególności poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Szczegóły wraz z instrukcjami zmiany ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Rozumiem

Zmiana sposobu logowania

W związku z rozwojem sklepu agatameble.pl wprowadziliśmy ważne zmiany techniczne, przede wszystkim w ramach konta użytkownika.

Od teraz posiadanie konta na agatameble.pl to jeszcze więcej korzyści. Wśród nich wgląd do złożonych zamówień (również z salonów stacjonarnych) wraz ze statusami ich realizacji, możliwość pobrania obrazów (kopii) dokumentów sprzedaży, podgląd zgłoszonych reklamacji, tworzenie listy ulubionych produktów.

W związku z tym od 17.05.2021 zmienił się sposób logowania do sklepu agatameble.pl dla użytkowników, którzy wcześniej korzystali z zewnętrznego konta Facebook, Google lub posiadali konto tradycyjne na agatameble.pl, ale nigdy nie dokonali w jego ramach zakupu.


Utworzyłeś na agatameble.pl konto przez Facebook lub Google i złożyłeś min. jedno zamówienie?

Od 17.05.2021 nie ma już możliwości logowania się do konta użytkownika przy użyciu zewnętrznych kont (Facebook, Google).

Dlatego jeśli logowałeś się do naszego Sklepu przez Facebook lub Google i złożyłeś minimum jedno zamówienie, wygeneruj nowe hasło do konta. W ten sposób zachowasz konto i wszystkie jego ustawienia, a ponadto zyskasz dostęp do nowych możliwości konta.

Aby wygenerować hasło użyj poniższego przycisku.

Wygeneruj hasło »


Utworzyłeś konto na agatameble.pl, ale nie złożyłeś zamówienia?

Od 17.05.2021 roku wszystkie konta na agatameble.pl, w ramach których nie złożono ani jednego zamówienia, stały się nieaktywne i zostały usunięte.

Aby móc robić zakupy w naszym sklepie i korzystać z ułatwień dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników, prosimy o założenie nowego konta na agatameble.pl. klikając w poniższy przycisk.

Załóż konto »