INFOLINIA

Tel. 32 735 07 42
pon. – pt. od 10:00 do 18:00

Opłata za połączenie zgodna ze stawką przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.

Dane kontaktowe do poszczególnych salonów Agata Meble znajdują się w zakładce salony 

 

 

FAQ

Kliknij tutaj, aby rozwinąć listę pytań i odpowiedzi »

  1.   Czy salony Agata Meble realizują usługę montażu mebli?

    W trosce o Państwa czas i komfort salony Agata Meble oferują montaż wybranych modeli mebli. Cennik usług montażu mebli jest dostępny w zakładce Montaż

  2.   Gdzie mogę zobaczyć wzorniki tkanin obiciowych mebli?

    Ze względu na dużą ilość oferowanych tkanin, a także na ich strukturę, wzorniki są dostępne w Punktach Obsługi Klienta w salonach Agata Meble.

  3.   Czy meble mogą zostać wysłane do mnie za granicę?

    Salony Agata Meble nie organizują wysyłek mebli za granicę. Meble są transportowane w ramach określonych stref danego salonu. Dokładne informacje można znaleźć w zakładce Transport

  4.   Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

    Spora część produktów jest dostępna w salonie „od ręki", natomiast realizacji mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Pracownicy Agata Meble na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas realizacji Państwa zamówienia.

  5.   Czy przy zamówieniu mebli muszę wpłacić zaliczkę?

    Po dokonaniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości 10% (dla zamówień niestandardowych zaliczka wynosi 30%). W przypadku niewpłacenia przez Klienta zaliczki w całości w terminie 3 dni od sporządzenia zamówienia, ulega ono rozwiązaniu.

  6.   Czy można zamówić meble przez Internet?

    Agata Meble nie prowadzi sprzedaży mebli przez Internet. Celem zamówienia wybranego mebla należy złożyć zamówienie bezpośrednio w salonie w Punkcie Obsługi Klienta. Zachęcamy natomiast do zakupów w sklepie internetowym z artykułami wyposażenia wnętrz na stronie www.agatahome.pl

  7.   Czy po zakupie mebli mogę skorzystać z usługi transportu mebli?

    W salonach Agata Meble oferowana jest usługa transportu z wniesieniem. Usługa ta jest świadczona na indywidualne zamówienie Klienta w określonym obszarze od salonu. Cennik oraz strefy transportu są dostępne w zakładce Transport

  8.   Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?

    Ze względu na to, że każdy salon ma różną przestrzeń aranżacji, w której prezentowane są produkty istnieje możliwość, że klient nie znajdzie w danym salonie wybranego przez siebie modelu mebla. Aby sprawdzić czy w wybranym salonie można obejrzeć określone meble na ekspozycji, należy skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta.

  9.   W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

    W salonach Agata Meble Klienci mogą dokonywać płatności gotówką oraz za pośrednictwem kart płatniczych i kredytowych. Zaliczka oraz cena zamówienia może również zostać opłacona również przelewem na konto właściwego salonu (wskazując w tytule przelewu numer i datę zamówienia) lub poprzez zawarcie umowy kredytu ze współpracującą z salonem instytucją finansową (dla towarów niestandardowych nie ma możliwości finansowania zaliczki kredytem).

  10.   Czy wszystkie produkty, będące w salonie znajdują się na stronie Agata Meble?

    Na stronie www.agatameble.pl oraz www.agatahome.pl znajduje się wybrana część pełnego asortymentu dostępnego w salonach Agata Meble.

  11.   Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?

    Dla Państwa wygody w salonach Agata Meble oferujemy różne systemy ratalne. Mogą Państwo skorzystać z usług współpracujących z Agata Meble instytucji finansowych: Santander Consumer, Lukas Finanse oraz Alior Raty. Więcej o oferowanych przez naszych Partnerów usługach ratalnych dowiedzą się Państwo w punktach obsługi ratalnej w salonach Agata Meble oraz w zakładce Raty

    Nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub chcesz podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi AGATA MEBLE?
    Skorzystaj z poniższego formularza.

    FORMULARZ
    KONTAKTOWY

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Bielsko-Biała:
    tel: 33 819 68 47
    fax: 33 819 68 49
    reklamacje.bielsko@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Gdańsk:
    tel: 58 888 12 50 
    fax: 58 888 12 47 
    reklamacje.gdansk@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Gliwice:
    tel: 32 332 72 21 
    fax: 32 332 72 23 
    reklamacje.gliwice@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Kalisz:
    tel: 62 752 54 49 
    fax: 62 752 54 50 
    reklamacje.kalisz@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Katowice:
    tel: 32 735 07 77 
    fax: 32 735 07 78 
    reklamacje.katowice@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Kraków:
    tel: 12 344 30 45
    fax: 12 344 30 46
    reklamacje.krakow@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Łódź:
    tel: 42 613 76 51 
    fax: 42 613 76 53 
    reklamacje.lodz@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Opole:
    tel: 77 401 55 49 
    fax: 77 401 55 50 
    reklamacje.opole@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Płock:
    tel: 24 267 56 31 
    fax: 24 267 56 33 
    reklamacje.plock@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Poznań:
    tel: 61 623 40 63 
    fax: 61 623 40 61 
    reklamacje.poznan@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Rybnik:
    tel: 32 439 50 17 
    fax: 32 439 50 14 
    reklamacje.rybnik@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Słupsk:
    tel: 728 568 898 
    fax: 59 842 01 46 
    reklamacje.slupsk@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Szczecin:
    tel: 91 463 66 48 
    fax: 91 463 66 50 
    reklamacje.szczecin@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Wałbrzych:
    tel: 74 886 68 80 
    fax: 74 886 68 79 
    reklamacje.walbrzych@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Warszawa:
    tel: 22 577 30 78 
    fax: 22 577 30 39 
    reklamacje.warszawa@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie poniższych pól . Jeśli chciałbyś nam wysłać skan lub zdjęcie dokumentu zakupu skorzystaj z załącznika.

    Jeśli dysponujesz zdjęciami, protokołem dostawy lub montażu i chcesz je wysłać w zgłoszeniu reklamacyjnym, skorzystaj z adresu mailowego podanego niżej. Wysyłając wiadomość na niżej podany adres  możesz również zgłosić reklamację.

    Załączone dokumenty będą bardzo pomocne i usprawnią proces reklamacyjny.

    Dział reklamacji Agata Meble Wrocław:
    tel: 71 360 33 81 
    fax: 71 360 33 83 
    reklamacje.wroclaw@agatameble.pl

    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np. imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np. imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np. imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).
    Szanowny Kliencie, w celu otrzymania informacji dotyczącej złożonej reklamacji prosimy o podanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli nie posiadasz przy sobie wspomnianego numeru, bardzo prosimy o podanie danych, które pomogą nam odnaleźć Twoje zgłoszenie reklamacyjne (np.  imię, nazwisko, datę zgłoszenia, nazwę reklamowanego produktu).

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Szanowny Kliencie,  jeżeli chciałbyś uzyskać informacje na temat możliwości transportu mebli do swojej miejscowości, możesz skorzystać z mapki transportowej na naszej stronie, gdzie sprawdzisz strefy transportu oraz cennik usług dla wybranego salonu.

    Przejdź do zakładki transport

    Jednocześnie informujemy, że salony Agata Meble nie prowadzą wysyłki mebli za granicę. 

    Formularz kontaktowy - wyjaśnienie adresu e-mail
    id="js-contact-form" name="ContactForm" method="post" action="/firma/kontakt" enctype="multipart/form-data">

    * pola obowiązkowe

    DANE KONTAKTOWE

    Siedziba

    Katowice 40-203
    Al. Roździeńskiego 93

    NIP: 634-019-74-76
    Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w  Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS: 0000037615, Regon: 272241916
    Wysokość kapitału zakładowego wynosi 12 747 550,00 PLN, kapitał został w całości wpłacony.