Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj

Transport w stacjonarnych salonach Agata

Rekomendujemy korzystanie ze współpracującej z nami firmy transportowej (DTS Transport Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie / No Limit Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Grupa Ce-ma Sp. z o.o  z siedzibą w Krakowie, Usługi Transportowe Dariusz Tokarz z siedzibą w Bielsku-Białej), której punkt obsługi klientów znajduje się na terenie Salonu. Przy informacji o każdym z Salonów prezentujemy ceny maksymalne usług transportowych świadczonych przez tę firmę dla naszych klientów, z zastrzeżeniem ich aktualności, na dzień publikacji. Szczegółowych informacji dotyczących oferty udziela Punkt Transportowy w salonie Agata.

Oferta usług transportowych świadczonych przez Agata S.A.

w salonach w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Poznaniu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Wałbrzychu.

Koszty transportu uzależnione są od wagi zamówionych towarów i od kodu pocztowego dostawy.

Oferta usług transportowych świadczonych przez firmy współpracujące z Agata S.A.

w salonie w Bolesławicach obok Słupska.

Koszty transportu uzależnione są od wartości zamówienia oraz odległości miejsca dostawy. Koszty transportu wskazane są na stronie z danymi danego salonu.

Zakres usługi transportowej:

  • transport towaru,
  • wniesienie towaru do domu klienta standardowymi ciągami komunikacyjnymi,
  • rozpakowanie towaru (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych),
  • okazanie towaru klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych,
  • dokładne okazanie klientowi jakości elementów szklanych, granitowych lub innych podobnych,
  • ustawienie mebli w domu klienta w miejscu wskazanym przez klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli),
  • wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu klienta do śmietnika klienta lub komunalnego,
  • drobny montaż w postaci: przykręcenia okuć do mebla, przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli (z wyłączeniem modelu typu finka), montażu podnóżek, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników, montażu kanap typu DL, montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX, montażu zaczepów do narożników i łączenia elementów narożnika w całości, w tym narożników uniwersalnych, montażu uchwytów, półek do mebli skrzyniowych, montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych z wyłączeniem poziomowania mebli u Klienta. Drobny montaż dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych, którego łączny czas wykonania trwa nie dłużej niż 15 minut, na każdy z mebli podlegających drobnemu montażowi.

Przy zamówieniu usługi transportu z wniesieniem w firmie współpracującej z AGATA S.A., Klient ma prawo do transportu zakupionego towaru do wskazanego miejsca. Dostawa towaru powinna nastąpić nie później niż w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia zamówienia usługi transportowej. Na życzenie Klienta dostawa może odbyć się w późniejszym terminie. Dodatkowo, w ramach realizacji usługi transportowej, Klient ma prawo do otrzymania powyżej przedstawionego pakietu usług, do którego wykonania zobowiązani są przedstawiciele firmy transportowej.
Każdorazowo, w momencie świadczenia usług transportowych, pracownicy firmy transportowej powinni dochować wszelkich starań, aby podczas realizacji usług nie doszło do przypadkowych uszkodzeń, zabrudzeń ścian i podłóg. Klient powinien jednak zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi i inne wrażliwe elementy wyposażenia (szczególnie np. jasną wykładzinę itp.) przed umówionym przyjazdem ekipy transportowej.
W celu zapewnienia Klientom najwyższego standardu obsługi pożądanym elementem procesu realizacji usług jest szczegółowe wypełnianie przez Klientów protokołów dostawy, do których przedłożenia Klientowi są zobowiązani pracownicy firmy transportowej. Dokładne wypełnienie i podpisanie czytelnie przez Klienta protokołu dostawy ułatwi rozstrzyganie ewentualnych sporów np. w sytuacji stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych zakupionych mebli, a w szczególności uszkodzeń elementów szklanych i mebli tapicerowanych.

Wybierz z poniższej listy salon Agata, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe


Podane ceny są cenami maksymalnymi i dotyczą wyłącznie firm współpracujących z AGATA S.A. w salonie w Bolesławicach obok Słupska lub – w przypadku salonów w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Kaliszu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Wałbrzychu – usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. O szczegóły zapytaj w Punkcie Transportowym zlokalizowanym w salonie Agata.


Podane ceny są cenami maksymalnymi i dotyczą wyłącznie firm współpracujących z AGATA S.A. w salonie w Bolesławicach obok Słupska lub – w przypadku salonów w Częstochowie, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Kaliszu, Szczecinie, Rybniku, Gliwicach, Gdańsku, Rumi, Bielsku-Białej, Krakowie, Nowym Sączu, Rzeszowie, Stalowej Woli, Lubinie, Warszawie-Targówku, Warszawie-Okęciu, Katowicach, Łodzi, Opolu, Wałbrzychu – usług świadczonych przez Agata S.A. na warunkach wskazanych w cenniku szczegółowym. Klient ma prawo swobodnego wyboru podmiotu świadczącego mu usługi transportowe i montażowe. O szczegóły zapytaj w Punkcie Transportowym zlokalizowanym w salonie Agata.