Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Zamów online i odbierz osobiście w sklepie stacjonarnym


W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

W 1 dzień roboczy

Towary dostępne od ręki przygotujemy do odbioru najpóźniej następnego dnia roboczego

Oszczędność czasu

Zakupy czekają na Ciebie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru

Za darmo

Odbierasz osobiście, więc oszczędzasz na kosztach wysyłki zamówienia

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, w godzinach pracy sklepów

Darmowy zwrot w sklepie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden wielu usytuowanych całej Polsce

 

Kiedy Ci pasuje

Nie musisz czekać na kuriera. Towar odbierasz, kiedy masz czas, godzinach pracy sklepów

Darmowy zwrot w sklepie

Na zwrot towaru masz 14 dni, ale możesz to zrobić już przy odbiorze w sklepie, bez kosztów wysyłki

Blisko Ciebie

Sam wskazujesz dogodny sklep odbioru - jeden z wielu usytuowanych w całej Polsce



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?



Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?






KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.



KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.








KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • przelewem online,
  • kartą płatniczą,
  • korzystając z dostępnych systemów ratalnych,
  • eKartą Podarunkową.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • gotówką,
  • kartą płatniczą,
  • kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:
  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą, w ratach lub eKartą Podarunkową). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). 


Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.


Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.








KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Odbierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu). 

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.





Jak złożyć zamówienie online i odebrać je w sklepie stacjonarnym?






KROK 1Zamów towar w sklepie online

Wybierz w sklepie internetowym meble, akcesoria, dekoracje lub oświetlenie klikając Dodaj do koszyka.




KROK 2Wskaż sklep odbioru

W koszyku jako sposób dostawy wybierz Odbiór w sklepie, a następnie wskaż dogodny dla Ciebie sklep odbioru. Lista sklepów, w których możesz odebrać towar, wyświetla się w koszyku w trakcie składania zamówienia (jest ona zależna od dostępności wybranych przez Ciebie produktów w poszczególnych punktach odbioru co możesz zweryfikować już na karcie towaru).





KROK 3Wybierz formę płatności

Za zakupy możesz zapłacić:
W trakcie składania zamówienia:
  • Przelewem online,
  • Kartą płatniczą,
  • Korzystając z dostępnych systemów ratalnych.

W sklepie, podczas odbioru zamówienia:
  • Gotówką,
  • Kartą płatniczą,
  • Kartą podarunkową (fizyczną – wystawianą w sklepach stacjonarnych).

W przypadku towarów o wydłużonym terminie dostępności płatność za zamówienie możliwa jest na dwa sposoby:

  1. Zamówienie możesz opłacić w całości od razu (przez przelew online, kartą płatniczą lub w ratach). Oczekuj wówczas powiadomienia o gotowości towaru do odbioru.

  2. Możesz też skorzystać z podziału płatności na „zaliczkę” w wysokości 10% (którą zapłacisz przelewem online lub kartą płatniczą) oraz „dopłatę” reszty kwoty, którą wpłacisz po otrzymaniu powiadomienia o gotowości towaru do odbioru (przelewem lub kartą płatniczą albo na miejscu w sklepie – gotówką lub kartą płatniczą).




KROK 4Obierz zamówienie

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz mailowo informację o dokładnym miejscu odbioru Twojego zamówienia oraz o wybranym przez Ciebie sposobie płatności i wysokości kwoty do zapłaty (zależnie od wybranych przy zakupie opcji płatności). Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania tego powiadomienia.

W niektórych miastach miejscem faktycznego odbioru towaru nie jest sklep, a magazyn (zwróć uwagę na adres odbioru w koszyku i przesłany w powiadomieniu mailowym po dokonaniu zakupu).

Jeśli zamówienie opłacono „z góry” (także w przypadku podziału na „zaliczkę” i „dopłatę”), odbioru towaru dokonasz na podstawie danych autoryzacyjnych – przesłanego w powiadomieniu e-mail i SMS kodu odbioru oraz numeru telefonu. Oryginał dokumentu sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną.

Jeśli wybrano płatność przy odbiorze, należy udać się do kasy sklepu i opłacić zamówienie. Otrzymasz dokument sprzedaży, na podstawie którego odbierzesz zamówienie w wyznaczonym miejscu. Pamiętaj, że w przypadku płatności przy odbiorze nasz pracownik może poprosić Cię o dowód tożsamości. Jeżeli płatności za zamówienie i odbioru towaru będzie dokonywała inna osoba, przygotuj dla niej pisemne upoważnienie.