Dostawa w sklepie internetowym
Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.
1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »
- DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
- DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
- DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).

2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »
Maksymalny okres dostawy towaru do Klienta, na który składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przez firmę kurierską wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).
Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranym punkcie odbioru osobistego wynosi 3 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A., z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).
Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Status czasu dostępności danego towaru może być różny w zależności od wybranej formy dostawy lub miejsca odbioru osobistego. Towary te posiadają oznaczenie „W MAGAZYNIE DO […] DNI” zamieszczone bezpośrednio na karcie produktu (dla dostawy) lub na dodatkowym oknie wyboru punktu odbioru osobistego, które otwiera się po kliknięciu „Sprawdź dostępność w salonie” oraz w Koszyku. Na karcie produktu lub w sekcji „Sprawdź dostępność w salonie” wskazany będzie czas dostawy produktu do magazynu (bez wydłużania go o czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego).
Łączny czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego takich towarów stanowi sumę wskazanego okresu oczekiwania na przyjęcie do magazynu oraz ogólnego czasu dostawy do klienta lub przygotowania do odbioru osobistego. W koszyku wskazany zostanie całkowity czas dostawy lub przygotowania do odbioru osobistego całego zamówienia. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
- dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie dostępności;
- dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
- ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia;
- płatność za całe zamówienie może zostać podzielona na „zaliczkę” opłacaną w momencie składania zamówienia oraz „dopłatę” opłacaną do 5 dni od otrzymania powiadomienia o skompletowaniu zamówienia. Wybór takiej opcji dostępny jest w koszyku („Chcę zapłacić teraz tylko zaliczkę, a resztę dopłacić później”).
3. Godziny dostawy lub odbioru osobistego »
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem przez firmę transportową, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu). Usługa zawężenia przedziału godzinowego w którym nastąpi dostawa może zostać zaoferowana przez firmę DTS Transport za odrębną odpłatnością. Szczegółowe warunki na jakich można z niej skorzystać podaje firma transportowa.
- dla zamówień z odbiorem osobistym- odbiór jest możliwy w dniach i godzinach pracy punktów odbiorów osobistych wskazanych na stronie https://www.agatameble.pl/salony
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
- dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – towar zostanie zwrócony sprzedawcy.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
4. Usługi świadczone przez dostawców »
- rozpakowanie mebli tapicerowanych,
- ustawienie w wybranej konfiguracji,
- połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).
Drobny montaż nie obejmuje:
- demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
- montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
- przykręcenia okuć do mebla,
- przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
- montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
- montażu kanap typu DL,
- montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
- montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
- montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
- poziomowania mebli u Klienta.
UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.
5. Koszty dostawy »
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport:
- cena za przesyłkę wynosi od 79 zł do 399 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
UWAGI:
- w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
- cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
- wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).
Usługa odbioru osobistego towaru jest bezpłatna
6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »
- Sprawdzić stan towaru (opakowania) przy kurierze lub pracowniku punktu odbioru osobistego - jakość opakowania zewnętrznego odbieranej przesyłki - nie powinna budzić żadnych zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od wszelkich uszkodzeń, wgnieceń czy dziur.
- Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

7. Oferta "TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ" »
- Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”.
- Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
- W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
- Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.