Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

Dla zamówień składanych w stacjonarnych Salonach Agata Meble, informacje o warunkach i kosztach transportu dostępne są na stronie Transport.

1. Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.  
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie mebli.

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy włącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.agatameble.pl.


2. Czas dostawy

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express od 2 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport od 3 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Express o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (kurier podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

Maksymalny okres realizacji zamówienia wynosi łącznie do 8 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Towary te posiadają właściwe oznaczenie na karcie produktu („WYSYŁKA DO […] DNI”) oraz w Koszyku. Na karcie produktu wskazany będzie czas wysyłki produktu ze sklepu, natomiast w koszyku całkowity czas dostawy. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia.


3. Godziny dostawy

Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – w godzinach ustalonych z Klientem (zależnych od możliwości firmy transportowej i odległości od magazynu).

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – towar zostanie zwrócony sprzedawcy.

Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.


4. Usługi świadczone przez dostawców

DHL Express (Poland) Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu firma transportowa może wykonać następujące czynności:
  • dokona przykręcenia okuć do mebla pod warunkiem, że mebel dostarczony jest w całości,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników, foteli,
  • montażu podnóżek, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu zaczepów do narożników i łączenie elementów narożnika w całości (nie dotyczy „narożników uniwersalnych”),
  • złoży zużyte opakowania w miejscu wskazanym przez Klienta pod adresem świadczenia usługi.

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu Klienta,
  • mebli wymagających złożenia (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), które najczęściej dostarczane są w paczkach. Na odrębne zlecenie Klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może wykonać kompleksową usługę montażową takich mebli.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia w firmie DTS Transport usług dodatkowych. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.


5. Koszty dostawy

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport:

  • cena za przesyłkę wynosi od 79 zł do 399 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).


6. Oferta "TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ"

  1. Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”.
  2. Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
  3. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  4. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.

Powrót