Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

Dla zamówień składanych w stacjonarnych Salonach Agata Meble, informacje o warunkach i kosztach transportu dostępne są na stronie Transport.

1. Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.  
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie mebli.

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy włącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.agatameble.pl.


2. Czas dostawy

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express od 2 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport od 3 do 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Express o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (kurier podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

Maksymalny okres realizacji zamówienia wynosi łącznie do 8 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Towary te posiadają właściwe oznaczenie na karcie produktu („WYSYŁKA DO […] DNI”) oraz w Koszyku. Na karcie produktu wskazany będzie czas wysyłki produktu ze sklepu, natomiast w koszyku całkowity czas dostawy. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia.


3. Godziny dostawy

Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – w godzinach ustalonych z Klientem (zależnych od możliwości firmy transportowej i odległości od magazynu).

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – towar zostanie zwrócony sprzedawcy.

Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.


4. Usługi świadczone przez dostawców

DHL Express (Poland) Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu firma transportowa może wykonać następujące czynności:
  • dokona przykręcenia okuć do mebla pod warunkiem, że mebel dostarczony jest w całości,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników, foteli,
  • montażu podnóżek, nóżek, stopek, listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu zaczepów do narożników i łączenie elementów narożnika w całości (nie dotyczy „narożników uniwersalnych”),
  • złoży zużyte opakowania w miejscu wskazanym przez Klienta pod adresem świadczenia usługi.

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu Klienta,
  • mebli wymagających złożenia (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), które najczęściej dostarczane są w paczkach. Na odrębne zlecenie Klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może wykonać kompleksową usługę montażową takich mebli.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia w firmie DTS Transport usług dodatkowych. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności.


5. Koszty dostawy

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport:

  • cena za przesyłkę wynosi od 79 zł do 399 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).


6. Oferta "DOSTAWA GRATIS"

  1. Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „DOSTAWA GRATIS”.
  2. Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „DOSTAWA GRATIS”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
  3. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „DOSTAWA GRATIS”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „DOSTAWA GRATIS”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  4. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.

Powrót