W celu dostosowania strony do Twoich preferencji oraz zainteresowań przechowujemy na urządzeniu, z którego korzystasz (komputerze, telefonie itp.) tzw. „pliki cookies” i im podobne, z możliwością ich odczytu. Korzystając dalej z naszej strony, bez zmian ustawień przeglądarki internetowej, wyrażasz na to dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, że administratorem danych zawartych w tych plikach jest Agata S.A. Dane mogą być przetwarzane przez nas i naszych zaufanych partnerów w celach marketingowych, w szczególności poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Szczegóły wraz z instrukcjami zmiany ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Rozumiem

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

1. Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym »

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym www.agatameble.pl.

2. Czas dostawy »

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express od 2 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska od 2 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport od 3 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (kurier podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

Maksymalny okres realizacji zamówienia wynosi łącznie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Towary te posiadają właściwe oznaczenie na karcie produktu („WYSYŁKA DO […] DNI”) oraz w Koszyku. Na karcie produktu wskazany będzie czas wysyłki produktu ze sklepu, natomiast w koszyku całkowity czas dostawy. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia.

3. Godziny dostawy »

Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem przez firmę transportową, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu). Usługa zawężenia przedziału godzinowego w którym nastąpi dostawa może zostać zaoferowana przez firmę DTS Transport za odrębną odpłatnością. Szczegółowe warunki na jakich można z niej skorzystać podaje firma transportowa.

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – towar zostanie zwrócony sprzedawcy.

Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

4. Usługi świadczone przez dostawców »

DHL Express (Poland) Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DPD Polska Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu Klientowi przysługuje:
  • rozpakowanie mebli tapicerowanych,
  • ustawienie w wybranej konfiguracji,
  • połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia w firmie DTS Transport usług dodatkowych. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5. Koszty dostawy »

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport:

  • cena za przesyłkę wynosi od 79 zł do 399 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).

6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru od kuriera »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru od kuriera:
  • Zabezpieczyć miejsce dostawy - tak by kurier miał gdzie położyć dostarczaną przesyłkę.
  • Sprawdzić stan przesyłki (opakowania) - jakość opakowania zewnętrznego odbieranej przesyłki nie powinna budzić żadnych zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od wszelkich uszkodzeń, wgnieceń czy dziur.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru lub spisać protokół reklamacyjny.

7. Oferta "TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ" »

  1. Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”.
  2. Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
  3. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  4. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.