W celu dostosowania strony do Twoich preferencji oraz zainteresowań przechowujemy na urządzeniu, z którego korzystasz (komputerze, telefonie itp.) tzw. „pliki cookies” i im podobne, z możliwością ich odczytu. Korzystając dalej z naszej strony, bez zmian ustawień przeglądarki internetowej, wyrażasz na to dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, że administratorem danych zawartych w tych plikach jest Agata S.A. Dane mogą być przetwarzane przez nas i naszych zaufanych partnerów w celach marketingowych, w szczególności poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Szczegóły wraz z instrukcjami zmiany ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Rozumiem

Nasze salony są otwarte w standardowych godzinach. Dbamy o zachowanie zasad bezpieczeństwa. Sprawdź »

Nasze salony są otwarte w standardowych godzinach. Dbamy o zachowanie zasad bezpieczeństwa. Sprawdź »

Dostawa w sklepie internetowym

Na tej stronie znajdziesz informacje o warunkach i kosztach dostawy oraz warunkach odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.

1. Ogólne warunki dostawy oraz odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym »

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Sklep internetowy udostępnia również możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego z opcją „Odbiór osobisty”.

2. Czas dostawy lub przygotowania odbioru osobistego »

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska o dacie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DTS Transport, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (kurier podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

Maksymalny okres realizacji zamówienia z dostawą wynosi łącznie do 8 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).
Maksymalny okres przygotowania zamówienia do odbioru w wybranym punkcie odbioru osobistego wynosi 3 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych eRatami / CA Ratami / Ratami Alior Bank S.A., z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę od Kredytodawcy).

Sklep internetowy oferuje również towary o wydłużonym czasie dostępności, dla których nie stosuje się powyższych terminów dostaw. Towary te posiadają właściwe oznaczenie na karcie produktu („WYSYŁKA DO […] DNI”) oraz w Koszyku. Na karcie produktu wskazany będzie czas wysyłki produktu ze sklepu, natomiast w koszyku całkowity czas dostawy. Powyższe terminy liczone są od dnia dokonania zapłaty lub złożenia zamówienia (zgodnie z zasadami określonymi w pkt. VI.4 regulaminu sklepu internetowego). W przypadku zamówienia w ramach Koszyka choćby jednego towaru o wydłużonym czasie dostępności:
  • dostawa całego zamówienia zostanie dokonana łącznie zgodnie z terminem dostawy, właściwym dla towaru (towarów) o najdłuższym czasie wysyłki;
  • dla całego zamówienia mogą zostać wykluczone niektóre formy płatności, w szczególności może zostać wykluczona forma „za pobraniem”;
  • ewentualne zawiadomienie o niedostępności towaru i zwrot otrzymanej kwoty (o którym mowa w pkt. VI.6 regulaminu sklepu internetowego) nastąpi niezwłocznie jednak nie później niż 60 dni od złożenia zamówienia.
  • sklep nie udostępnia możliwości odbioru osobistego towarów o wydłużonym czasie dostępności.

3. Godziny dostawy lub odbioru osobistego »

Dostawy realizowane są co do zasady w dni robocze.

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska – w godzinach pracy kurierów (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 8:00 do 20:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem przez firmę transportową, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu). Usługa zawężenia przedziału godzinowego w którym nastąpi dostawa może zostać zaoferowana przez firmę DTS Transport za odrębną odpłatnością. Szczegółowe warunki na jakich można z niej skorzystać podaje firma transportowa.
  • dla zamówień z odbiorem osobistym- odbiór jest możliwy w dniach i godzinach pracy punktów odbiorów osobistych wskazanych na stronie https://www.agatameble.pl/salony

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express lub DPD Polska – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do sprzedawcy,
  • dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – towar zostanie zwrócony sprzedawcy.

W przypadku braku odbioru towaru z punktu odbioru osobistego w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia o przygotowaniu towaru do odbioru złożone zamówienie ulega rozwiązaniu.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

4. Usługi świadczone przez dostawców »

DHL Express (Poland) Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DPD Polska Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).

DTS Transport Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport – transport zamówienia pod wskazane miejsce, wniesienie mebli do Klienta, ustawienie mebla na wskazanym miejscu, drobny montaż mebli (nie przekraczający 15 minut), odbiór zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego i AGD zgodnie z wymogami Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym.

W ramach usługi drobnego montażu Klientowi przysługuje:
  • rozpakowanie mebli tapicerowanych,
  • ustawienie w wybranej konfiguracji,
  • połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników oraz montaż nóżek (stopek).

Drobny montaż nie obejmuje:
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.


UWAGA: „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Na odrębne zlecenie klienta i za odrębną odpłatnością firma transportowa może dokonać takiego połączenia z zastrzeżeniem, iż wiąże się to z trwałym uszkodzeniem mebla.

Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia w firmie DTS Transport usług dodatkowych. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5. Koszty dostawy »

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Express:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska:

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DTS Transport:

  • cena za przesyłkę wynosi od 79 zł do 399 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).

Usługa odbioru osobistego towaru jest bezpłatna

6. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru:
  • Sprawdzić stan towaru (opakowania) przy kurierze lub pracowniku punktu odbioru osobistego - jakość opakowania zewnętrznego odbieranej przesyłki - nie powinna budzić żadnych zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od wszelkich uszkodzeń, wgnieceń czy dziur.
  • Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru zarówno od kuriera jak i z punktu odbioru oraz spisania protokołu reklamacyjnego. Pamiętaj, że odbioru osobistego może dokonać wyłącznie osoba składająca zamówienie (nie zapomnij dokumentu ze zdjęciem). Odbiór przez inną osobę, jest możliwy wyłącznie po przedstawieniu pisemnego upoważnienia do odbioru towaru.

7. Oferta "TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ" »

  1. Oferta obejmuje tylko produkty oznaczone emblematem „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”.
  2. Oferta polega na zwolnieniu Klienta z kosztów dostawy towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie tych produktów (w ramach oferty koszty te pokrywa Sprzedawca).
  3. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów oznaczonych „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, jak i innych towarów („zamówienie łączone”) sprzedawca w ramach oferty pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary oznaczone „TOWAR Z DARMOWĄ DOSTAWĄ”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  4. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, za uprzednim wcześniejszym zawiadomieniem, w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia przekazania informacji o zakończeniu luz zmiennie oferty. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.