Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj

Najczęściej zadawane pytania

Zakupy w sklepie internetowym agatameble.pl

Składanie zamówienia »

  • Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
    Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
  • Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
    Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
  • Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?
    Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
  • Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
    Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.
  • Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
    Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
    We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@agatameble.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 888 70 70 od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 10:00 - 20:00.

Płatności »

  • Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
    Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
    • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
    • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia,
    • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy,
    • Rozkładając płatności na raty w Santander Consumer Banku.
Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności dostępne są na stronie www.agatameble.pl/formy-platnosci.

Dostawa »

  • Jak AGATA S.A. wyśle kupiony przeze mnie towar?
    Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:
    • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.  
    • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie mebli.

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Ile kosztuje dostawa?

    Koszty dostawy zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp.

    Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru). 

    W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

    Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie www.agatameble.pl/dostawa.


  • Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
    W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.agatameble.pl/rekojmia-formularz.
  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
    Ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa i ciągłości pracy magazynu centralnego, nie jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.agatameble.pl.
  • Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
    Sklep agatameble.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

Zwrot »

  • Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
    Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz tutaj.
  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy?

    W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia: elektroniczny (dostępny pod adresem https://www.agatameble.pl/odstapienie-od-umowy) lub tradycyjny (do pobrania tutaj). Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.

    Następnie odeślij nam towar. Odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Zwrot odbywa się na Twój koszt.

    Przesyłkę prześlij na adres:
    AGATA S.A., Magazyn Centralny - Bramy 36-40, Majków Duży 6B, 97-371 Wola Krzysztoporska.


  • Czy i jak mogę zwrócić meble?
    Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble, a forma ich odesłania jest dowolna (zależna wyłącznie od Ciebie). Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów np. DTS Transport Sp. z o.o. (więcej na www.mojadostawa.pl).
  • Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

    Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

    Dlatego bardzo ważne jest, aby:
    • dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
    • wybrać właściwego przewoźnika (np. dla „mebli” firmę specjalizującą się w ich transporcie taką jak DTS Transport),
    • wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę.

Przed odesłaniem większego towaru lub większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 32 888 70 70, lub na adres e-mail kontakt@agatameble.pl.


Ochrona danych osobowych »

  • Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
    Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.agatameble.pl/polityka-prywatnosci.
  • Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony Agata S.A.?
    Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
  • Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
    Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Informacje o produktach »

  • Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?
    Ze względu na to, że każdy salon ma różną przestrzeń aranżacji, w której prezentowane są produkty istnieje możliwość, że klient nie znajdzie w danym salonie wybranego przez siebie modelu mebla. Aby sprawdzić czy w wybranym salonie można obejrzeć określone meble na ekspozycji, należy skontaktować się z Punktem Obsługi Klienta.
  • Czy podane ceny mebli na stronie internetowej obowiązują we wszystkich Salonach Agata?
    Tak, podane ceny mebli na stronie internetowej są takie same we wszystkich Salonach Agata.

Newsletter »

  • Co to jest newsletter?
    Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zakupy w stacjonarnych salonach Agata

Informacje dotyczące zakupów »

  • Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
    Spora część produktów jest dostępna w salonie „od ręki", natomiast realizacja mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Pracownicy Agata S.A. na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas realizacji Państwa zamówienia.
  • W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam fakturę?
    Osoba prywatna w ciągu 3 miesięcy a firma w ciągu 1 miesiąca od zakupu może zgłosić się do Salonu Agata z prośbą o wystawienie faktury.
  • W jakich godzinach jest czynny Salon Agata?
    Godziny pracy Salonów Agata dostępne są w zakładce Salony.
  • Czy wszystkie produkty, będące w salonie, znajdują się na stronie Agata S.A.?
    Na stronie www.agatameble.pl znajduje się wybrana część pełnego asortymentu dostępnego w Salonach Agata.
  • Gdzie mogę zobaczyć wzorniki tkanin obiciowych mebli?
    Ze względu na dużą ilość oferowanych tkanin, a także na ich strukturę, wzorniki są dostępne w Punktach Obsługi Klienta w Salonach Agata.

Płatności »

  • W jaki sposób mogę zapłacić za meble?
    W Salonach Agata Klienci mogą dokonywać płatności gotówką oraz za pośrednictwem kart płatniczych i kredytowych. Zaliczka oraz kwota zamówienia może zostać opłacona również przelewem na konto właściwego salonu (wskazując w tytule przelewu numer i datę zamówienia) lub poprzez zawarcie umowy kredytu ze współpracującą z salonem instytucją finansową (dla towarów niestandardowych nie ma możliwości finansowania zaliczki kredytem).
  • Czy jest możliwość zakupu mebli na raty?
    Proponujemy skorzystanie z usług współpracujących z Agata S.A. instytucji finansowych: Santander Consumer Bank S.A., Alior Bank, Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Sygma Bank. Więcej o oferowanych przez naszych Partnerów usługach ratalnych dowiedzą się Państwo w punktach obsługi ratalnej w Salonach Agata oraz w zakładce Raty.
  • Czy przy zamówieniu mebli muszę wpłacić zaliczkę?
    Po dokonaniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości 10% (dla zamówień niestandardowych zaliczka wynosi 30%). W przypadku niewpłacenia przez Klienta zaliczki w całości w terminie 3 dni od sporządzenia zamówienia, ulega ono rozwiązaniu.

Dostawa i usługi dodatkowe »

  • Czy po zakupie mebli mogę skorzystać z usługi transportu mebli?
    Rekomendujemy korzystanie ze współpracującej z nami firmy transportowej (DTS Transport Sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie / No Limit Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie / Usługi Transportowe Dariusz Tokarz z siedzibą w Bielsku-Białej), której punkt obsługi klientów znajduje się na terenie Salonu. Przy informacji o każdym z Salonów prezentujemy ceny maksymalne usług transportowych świadczonych przez tę firmę dla naszych klientów, z zastrzeżeniem ich aktualności, na dzień publikacji. Szczegółowych informacji dotyczących oferty udziela firma transportowa. Przejdź do zakładki Salony Agata, aby poznać szczegóły dotyczące transportu oraz dane kontaktowe.
  • Czy Salony Agata realizują usługę montażu mebli?
    W trosce o Państwa czas i komfort Salony Agata współpracują z podmiotami oferującymi klientom montaż mebli. W celu ustalenia kosztów oraz terminu ewentualnego montażu proponujemy po zakupie mebli skontaktować się z podmiotem świadczącym usługi montażu mającym punkt obsługi klienta w wybranym salonie Agata - więcej informacji na temat usługi montażu mebli.
[script]if($('.js-validateForm').length){ $('.js-validateForm').parent().parent().css('z-index', '100');}[/script]