Wybierz swój sklep

Zlokalizuj najbliższy sklep Agata w Twojej okolicy. Dzięki temu informacje o dostawie oraz dostępności produktów będą aktualne i dostosowane do Twojej lokalizacji.

Dostawa w sklepie internetowym

Zasady odbioru osobistego oraz w Megaskrytce zostały opisane w zakładce „Odbiór osobisty w sklepie”.

1. Ogólne warunki dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym »

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.agatameble.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:
  • DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
  • DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
  • Zadbano S.A. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
  • InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.
  • ORLEN Paczka Sp. z o.o. – operator logistyczny świadczący usługi pod marką „ORLEN PACZKA”, oferujący usługę dostawy drobnych przesyłek do automatów i punktów odbioru usytuowanych na terenie całej Polski.

Sklep Internetowy www.agatameble.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski.

Koszt dostawy oraz ewentualna możliwość wyboru firmy transportowej (o ile taki wybór jest możliwy ze względu na gabaryty zamówienia) są automatycznie wskazane na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Sklep internetowy udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego z opcją „Odbiór w sklepie”. W przypadku niektórych towarów jest to jedyna możliwa forma odbioru towarów (wówczas nie ma możliwości zamówienia usług firmy transportowej, o czym informujemy na karcie towaru).

2. Czas dostawy »

Na łączny okres dostawy towaru składa się suma czasu przygotowania i pakowania towaru (przed przekazaniem towaru przewoźnikowi) oraz czas dostawy przesyłki przez przewoźnika.

Czas przed przekazaniem do wysyłki jest wskazany dla każdego towaru odrębnie, poprzez oznaczenie bezpośrednio na karcie produktu lub na dodatkowym oknie wyboru punktu odbioru osobistego wywoływanego po kliknięciu „Sprawdź dostępność w sklepie”, oraz w Koszyku. Oznaczenie to brzmi: „WYSYŁAMY W […] GODZIN / DNI / TYGODNI”.

Czas dostawy (przez przewoźnika) wynosi: dla DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, INPOST Sp. z o.o. i ORLEN Paczka Sp. z o.o. – 2 dni, oraz dla Zadbano S.A. z siedzibą w Warszawie i Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – 5 dni.

Łączny okres dostawy liczy się od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze) lub po dniu zapłaty (dla zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej albo kredytem ratalnym). W przypadku, gdyby termin dostawy przypadał na dzień wolny to przesuwa się go na najbliższy dzień roboczy.

W przypadku gdy jednym zamówieniem są objęte towary z różnym łącznym okresem dostawy, dostawa całego Zamówienia zostanie dokonana łącznie, w terminie wynikającym z najdłuższego okresu dostawy.

3. Godziny dostawy »

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel lub DPD Polska o konkretnej dacie i godzinie dostawy decyduje kurier, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi tego kuriera.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem Zadbano S.A. lub Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. o konkretnej godzinie i dacie dostawy decyduje kurier, z zastrzeżeniem, że Klient zostanie o tym wcześniej poinformowany przez firmę kurierską (ze wskazaniem przedziału czasowego). W miarę możliwości logistycznych firmy kurierskiej, może istnieć możliwość uzgodnienia daty dostawy. Za wyraźną zgodą klienta, zależnie od możliwości logistycznych, dostawa może zostać ustalona w terminie późniejszym niż czas przewidziany na realizację danego zamówienia. W przypadku braku możliwości dostawy w terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy.

W przypadku dostawy do Paczkomatu InPost o możliwości odbioru przesyłki z Paczkomatu Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (48 godzin).

W przypadku dostawy do automatu lub punktu odbioru ORLEN Paczka Sp. z o.o. o możliwości odbioru przesyłki Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail i SMS. Czas na odbiór przesyłki zgodny jest z regulaminem operatora tej usługi (72 godziny). W przypadku wyboru dostawy ORLEN Paczka Sp. z o.o. nie jest możliwe skorzystanie z opcji pobrania.

Dostawy realizowane są co do zasady wyłącznie w dni robocze. Nieodebrany towar zostaje zwrócony do sprzedawcy.

4. Usługi świadczone przez ZADBANO S.A. i Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. »

*Dotyczy mebli tapicerowanych, brył w całości, elementów szklanych, granitowych, sprzętu AGD.
**Drobny montaż zgodnie z oznaczeniem na stronie.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej ZADBANO S.A. i Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. usługa transportowa polega na:
  • transporcie towarów,
  • wniesieniu towaru do domu Klienta. Wniesienie standardowymi ciągami komunikacyjnymi na dowolne piętro, niezależnie od dostępności windy,
  • rozpakowaniu towaru (dotyczy brył w całości, mebli tapicerowanych, elementów szklanych, granitowych oraz sprzętu AGD),
  • dokładnym okazaniu rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych,
  • ustawieniu mebli (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych) w miejscu wskazanym przez Klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli),
  • wyniesieniu elementów zabezpieczających i opakowań do wskazanego przez Klienta pojemnika na śmieci (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych),
  • drobnym montażu (o ile dany produkt w ofercie na stronie internetowej jest objęty taką usługą).

W ramach usługi drobnego montażu Klientowi przysługuje:
  • połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników,
  • montaż nóżek (stopek) produktów oznaczonych na stronie tą usługą.

Drobny montaż nie obejmuje
  • demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla,
  • przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.
Warunkiem świadczenia usługi drobnego montażu jest umożliwienie swobodnego świadczenia usługi w miejscu jej realizacji oraz dostarczenie osobie wykonującej usługę drobnego montażu wszystkich niezbędnych towarów, elementów wyposażenia oraz części niezbędnych do realizacji usługi w ustalonym terminie oraz wszelkich niezbędnych informacji mających wpływ na realizację usługi drobnego montażu.

PAMIĘTAJ, ABY PRZY DOSTAWIE:
  1. Zabezpieczyć miejsce dostawy.
  2. Wypisać własnoręcznie papierowy protokół z dostawy lub zweryfikować jego elektroniczną wersję potwierdzaną otrzymanym kodem PIN.
  3. Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń.
  4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru, wpisać uwagi w protokole papierowym dostawy lub w przypadku elektronicznego protokołu masz prawo dopisać uwagi dot. dostawy do 1 godziny od wyjścia kuriera. Link do protokołu otrzymasz w wiadomości SMS.

UWAGA
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5. Usługi świadczone przez DHL Parcel Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z.o.o., InPost Sp. z o. o., ORLEN Paczka Sp. z o. o. »

DHL Parcel Sp. z o.o.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).


DPD Polska Sp. z.o.o.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).


InPost Sp. z o. o.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost – transport zamówienia do wskazanego automatu paczkowego (na zasadach ogólnych dla działania operatorów logistycznych).


ORLEN Paczka Sp. z o. o.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Orlen – transport zamówienia do wskazanego automatu paczkowego (na zasadach ogólnych dla działania operatorów logistycznych).

6. Koszty dostawy »

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel Sp. z o. o. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska Sp. z o. o. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Zadbano S.A. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł


dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost Sp. z o. o. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł


dla zamówień realizowanych przez ORLEN Paczka Sp. z o.o. :

  • cena za przesyłkę wynosi od 7,90 za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
  • opcja „płatność za pobraniem” nie jest dostępna


UWAGI:

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
  • produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą dla zalogowanych klientów, którzy dołączyli do Agata Profit zgodnie z pkt. 7.

7. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru:
  • Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
  • Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru zarówno od kuriera, jak i z Paczkomatu InPost oraz automatu paczkowego ORLEN oraz spisania protokołu reklamacyjnego.

8. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" w ramach Agata Profit »

  1. Klient sklepu internetowego, który dołączył do Agata Profit (zarejestrował konto w sklepie internetowym i posiada aktywne zgody na otrzymywanie ofert marketingowych, więcej szczegółów tutaj ), oraz dokonuje zakupów jako zalogowany użytkownik, nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
  2. W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
  3. Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.