Dostawa w sklepie internetowym
Zasady odbioru osobistego oraz w Megaskrytce zostały opisane w zakładce „Odbiór osobisty w sklepie”.
1. Ogólne warunki dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym »
- DHL Parcel Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych.
- DPD Polska Sp. z o.o. – firma kurierska, specjalizująca się w transporcie przesyłek drobnych i niektórych wielkogabarytowych (np. dywanów, krzeseł i innych małych mebli).
- Zadbano S.A. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie towarów wielkogabarytowych (np. mebli).
- InPost Sp. z o.o. – operator logistyczny oferujący m.in. usługę dostawy drobnych przesyłek do Paczkomatów usytuowanych na terenie całej Polski.
- ORLEN Paczka Sp. z o.o. – operator logistyczny świadczący usługi pod marką „ORLEN PACZKA”, oferujący usługę dostawy drobnych przesyłek do automatów i punktów odbioru usytuowanych na terenie całej Polski.

2. Czas dostawy »
3. Godziny dostawy »
4. Usługi świadczone przez ZADBANO S.A. i Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. »

*Dotyczy mebli tapicerowanych, brył w całości, elementów szklanych, granitowych, sprzętu AGD.
**Drobny montaż zgodnie z oznaczeniem na stronie.
- transporcie towarów,
- wniesieniu towaru do domu Klienta. Wniesienie standardowymi ciągami komunikacyjnymi na dowolne piętro, niezależnie od dostępności windy,
- rozpakowaniu towaru (dotyczy brył w całości, mebli tapicerowanych, elementów szklanych, granitowych oraz sprzętu AGD),
- dokładnym okazaniu rozpakowanego towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych,
- ustawieniu mebli (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych) w miejscu wskazanym przez Klienta (nie dotyczy jednak poziomowania mebli),
- wyniesieniu elementów zabezpieczających i opakowań do wskazanego przez Klienta pojemnika na śmieci (dotyczy brył w całości i mebli tapicerowanych),
- drobnym montażu (o ile dany produkt w ofercie na stronie internetowej jest objęty taką usługą).
- połączenie w całość za pomocą fabrycznie zamontowanych łączników,
- montaż nóżek (stopek) produktów oznaczonych na stronie tą usługą.
- demontażu mebla w celu wniesienia go do domu (lokalu) Klienta za wyjątkiem demontażu nóżek,
- montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
- przykręcenia okuć do mebla,
- przykręcenia boczków wersalek, narożników i foteli,
- montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
- montażu kanap typu DL,
- montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
- montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
- montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
- poziomowania mebli u Klienta.
PAMIĘTAJ, ABY PRZY DOSTAWIE:
- Zabezpieczyć miejsce dostawy.
- Wypisać własnoręcznie papierowy protokół z dostawy lub zweryfikować jego elektroniczną wersję potwierdzaną otrzymanym kodem PIN.
- Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru, wpisać uwagi w protokole papierowym dostawy lub w przypadku elektronicznego protokołu masz prawo dopisać uwagi dot. dostawy do 1 godziny od wyjścia kuriera. Link do protokołu otrzymasz w wiadomości SMS.
5. Usługi świadczone przez DHL Parcel Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z.o.o., InPost Sp. z o. o., ORLEN Paczka Sp. z o. o. »
DHL Parcel Sp. z o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).
DPD Polska Sp. z.o.o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich).
InPost Sp. z o. o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost – transport zamówienia do wskazanego automatu paczkowego (na zasadach ogólnych dla działania operatorów logistycznych).
ORLEN Paczka Sp. z o. o.
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Orlen – transport zamówienia do wskazanego automatu paczkowego (na zasadach ogólnych dla działania operatorów logistycznych).
6. Koszty dostawy »
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DHL Parcel Sp. z o. o. :
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD Polska Sp. z o. o. :
- cena za przesyłkę wynosi od 15 zł do 19,90 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalne) - 3,90 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Zadbano S.A. :
- cena za przesyłkę wynosi od 49 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem Rhenus Delivery Services Sp. z o. o. :
- cena za przesyłkę wynosi od 59 zł do 199 zł za każdą sztukę towaru
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) - 20 zł
dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost Sp. z o. o. :
- cena za przesyłkę wynosi od 9,90 zł za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
- dodatkowa opłata za „płatność za pobraniem” (opcjonalnie) – 1,90 zł
dla zamówień realizowanych przez ORLEN Paczka Sp. z o.o. :
- cena za przesyłkę wynosi od 7,90 za sztukę towaru. Ostateczna opłata za przesyłkę zależna jest od rodzaju zamawianego towaru i wyliczana jest automatycznie podczas składania zamówienia
- opcja „płatność za pobraniem” nie jest dostępna
UWAGI:
- w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika, wymogów co do postępowania z przesyłką itp.
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji na karcie „Faktura i Dostawa”). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
- cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest ostateczna,
- wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy zgodnie z porozumieniem ze sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są automatycznie wskazywani na karcie „Faktura i Dostawa”, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia),
- produkty z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY” są objęte darmową dostawą dla zalogowanych klientów, którzy dołączyli do Agata Profit zgodnie z pkt. 7.
7. Wskazówki dotyczące odbioru towaru »
- Sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru zamówienia. Jakość opakowania nie powinna budzić zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od uszkodzeń.
- Zabezpieczyć miejsce dostawy kurierskiej - tak by kurier miał gdzie bezpiecznie położyć dostarczaną przesyłkę.

8. Darmowa dostawa "AKCESORIÓW I DEKORACJI" oraz "LAMP" w ramach Agata Profit »
- Klient sklepu internetowego, który dołączył do Agata Profit (zarejestrował konto w sklepie internetowym i posiada aktywne zgody na otrzymywanie ofert marketingowych, więcej szczegółów tutaj ), oraz dokonuje zakupów jako zalogowany użytkownik, nie ponosi kosztów dostawy produktów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” oraz „LAMPY”, pod warunkiem objęcia zamówieniem wyłącznie produktów z tych kategorii (koszty te pokrywa Sprzedawca). Powyższe nie obejmuje kosztów opłat i usług dodatkowych (w tym „płatności za pobraniem”).
- W przypadku objęcia jednym zamówieniem zarówno towarów z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, jak i towarów z innych kategorii („zamówienie łączone”) sprzedawca pokrywa koszty dostawy w części jakiej koszty te przypadają na towary z kategorii „AKCESORIA I DEKORACJE” lub „LAMPY”, a w pozostałym zakresie koszty dostawy pokrywa Klient. W takiej sytuacji koszt transportu zamówienia łączonego, w zakresie jakim przypada na Klienta, zostanie wyliczony automatycznie w koszyku w toku składania zamówienia.
- Oferta jest nieograniczona czasowo, z zastrzeżeniem, że za odpowiednim uprzedzeniem, może zostać zakończona lub zmieniona przez sprzedawcę, na zasadach właściwych dla zmiany cenników. Umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian będą objęte ofertą na zasadach dotychczasowych.